Загальна кількість переглядів сторінки

четвер, 12 вересня 2013 р.

Здоров'я дітей – здоров'я нації

 Турбота про здоров’я підростаючого покоління – один  із головних напрямків ініціатив Президента «Діти – майбутнє України». Поняття здорового способу життя закладається в дитинстві, бо як говорить народна мудрість: «Посієш звичку – пожнеш характер».  Тому важливо донести до юних основні постулати формування міцного здоров’я, навчити їх протидіяти впливу оточення, де відкрито пропагуються  шкідливі звички та сформувати чітку життєву позицію. Відкрита, довірлива розмова – вірний шлях вплинути на вибір юних, до цього і прагнули організатори заходу, що пройшов  у  центральній районній бібліотеці та був підготовлений спільно фахівцями РЦСССДМ  і книгозбірні.
В бібліотеку на відеолекторій «Гіркий смак солодкого життя» запросили учнів 8 класу ЗОШ №3 . Спеціаліст з соціальної роботи Марина Мусієнко та бібліотекар юнацького абонементу Світлана Глазко в інтерактивній формі,  розповіли про важливість збереження здоров’ я, про шкоду куріння, алкоголю, наркотиків та про те, як не слід підпадати під вплив товаришів, що вже ступили на слизький шлях згуби власного здоров’я та життя. Учні активно обговорювали відеосюжети представлені організаторами . Їм були  запропоновані видання з книжкової виставки «Ні - шкідливим звичкам!».
Використовуючи інноваційну форму спілкування з школярами, можна досягти більш позитивних результатів в цьому переконалися організатори заходів. І надалі працівниками бібліотек та РЦСССДМ планується низка заходів, що допоможуть школярами обрати вірний шлях до здорового способу життя.










Немає коментарів:

Дописати коментар