Загальна кількість переглядів сторінки

середу, 14 листопада 2018 р.

День інформації «Здорова людина – здорове суспільство»

 

Жінка… Чарівне, ніжне створіння. Про неї співають пісні, складають вірші. Її вивчають, але все одно вона завжди залишається загадкою. Протягом XX ст. здійснилося багато кардинальних змін в суспільстві взагалі. Змінилася також і роль жінки – вона здобула більше свободи для реалізації себе в творчості, в праці, в науці, в бізнесі.
Саме такі нові, сучасні жінки зібралися у Карлівській книгозбірні ім. А.Михайленка на зустріч із директором компанії «Фаберлік» Тетяною Жигайло.  Дійство мало назву «Я – за здорову родину!». Присутні із задоволенням прослухали корисні поради з медицини та косметології. Тетяна Василівна закликала, формулою здорового способу життя вважати такі слова: «Зберегти, розвивати, відновлювати!».
А бібліограф Карлівської ЦРБ ім. А.Михайленка Марина Плюта наголосила, яким буде здоров’я, а потім усе життя, залежить від кожного особисто. Кожна людина сама обирає, яким спортом їй займатися, які страви вживати, які звички мати. Кожен обов’язково має пам’ятати, що його здоров’я – це здоров’я усієї його родини!
До уваги присутніх був організований перегляд літератури "Я здоров'я бережу, сам собі допоможу".



Немає коментарів:

Дописати коментар