Загальна кількість переглядів сторінки

середу, 28 липня 2021 р.

ЛІТО З БІБЛІОТЕКОЮ

 

Літо - період відпочинку, канікул, відпусток та  найгарячіша пора для працівників книгозбірні. Нові ідеї, літні книжкові виставки та  куточки читання під відкритим небом, тематичні зустрічі, акції з читання  – це далеко не весь перелік літніх задумок від Публічної бібліотеки ім. А.Михайленка.

Пропонуємо ознайомитись з читальним залом під відкритим небом «Літо з бібліотекою». Нестандартність цього заходу привернула увагу та інтерес містян різного віку до читання та бажання відвідати книгозбірню.

Бібліотечні працівники презентували  різножанрові книжкові скарби, які зберігаються у книгосховищі, щоб кожен з охочих зміг переконатися в цьому особисто.

 Ми хочемо, щоб Ваше літо було книгою зігріте!





1 коментар:

  1. Яка чудова та надихаюча історія! Я була одружена сім років без дитини, тому мій чоловік почав вести себе дивно, останнім часом приходив додому і більше не проводив зі мною час і не розлучався зі мною. Тож мені стало дуже сумно і втрачено в житті, тому що лікар сказав мені, що неможливо завагітніти, це дійсно робить життя нещасним для мене. поки я не натрапив на друга, який розповів мені про д -ра АЛАБУ з Інтернету, як він допомагав багатьом жінкам з подібними проблемами, через які я стикався, тому я зв’язався з ним за адресою: (dralaba3000@gmail.com) і пояснив йому, він розповів мені все повинні бути надані, перш ніж він зміг заклинати на зустріч, щоб повернути мого чоловіка, що я і зробила, і він надіслав потужну молитву, яку я мав вимовити посеред ночі, коли він наклав заклинання кохання. Через 24 години до мене повернувся єдиний чоловік і попросив вибачення за все, що він зробив, і сказав мені, що він повністю готовий підтримати мене у всьому, що я хочу, швидко зателефонувати доктору АЛАБА і розповісти йому, що відбувається Він також підготував і надіслав мені трав’яний засіб, який, за його словами, вилікував будь -яку небажану хворобу чи інфекцію, що заважала мені завагітніти, а потім проінструктував, як ним користуватися до зустрічі з чоловіком. Ось після використання цієї корінної трави і кореня, через кілька тижнів я почав відчувати ознаки вагітності по всьому, я був дійсно вагітна, і я тільки що народила хлопчика у 1 місяць. Присягаюся, що весь світ дізнається про д -ра АЛАБУ, який врятував мої стосунки, і який також дає мені дітей, яких я сьогодні можу з гордістю назвати своїми. Для будь -якої жінки, яка вважає це неможливим, є можливість посміхнутися та принести щастя вашій родині, будь ласка, зв’яжіться з д -ром АЛАБА електронною поштою за адресою: (dralaba3000@gmail.com). Або WhatsApp/ Viber йому за телефоном +2349039885856 Дійсно, він посланий Богом, щоб привести втрачених коханців і принести вам щастя ...

    ВідповістиВидалити