Загальна кількість переглядів сторінки

суботу, 14 жовтня 2017 р.

День інформації "Ваше здоров'я у ваших руках"


   Весь світ зараз захоплюється різними дієтами, гімнастиками та іншими засобами так званого «здорового способу життя». Кожна людина хотіла б завжди бути здоровою. Але дуже часто ми не замислюємось над тим, від чого залежить здоров’я, як зберегти цей дорогоцінний дар природи. Тому днями у бібліотеці пройшов день інформації «Ваше здоров’я у ваших руках». Гостями зібрання були члени Міжнародної громадської організації клубної системи «Нове життя», які порадили нашим читачам, як поліпшити своє здоров’я, зберегти молодість і досягти активного довголіття. Провели майстер-клас по використанню декоративної косметики та зазначили, що «гріх, коли жінка виглядає менш красивою, ніж могла б бути».
   Бібліографом Мариною Плютою була організована книжкова виставка «Сто порад для здоров’я» та проведена бесіда, де Марина Вікторівна наголосила, що наше здоров’я залежить від нас самих, від наших власних зусиль. Кожен з нас, почуваючи себе добре, буде випромінювати посмішку, яка принесе радість оточуючим. Чим більше буде здорових людей у нашій країні, тим краще буде наше майбутнє. Тож, здоров’я маєш – все здолаєш!






Немає коментарів:

Дописати коментар