Загальна кількість переглядів сторінки

суботу, 21 липня 2018 р.

Нові книги на полицях бібліотеки

Скрябін Кузьма
  Я, Шонік і Шпіцберген / Кузьма Скрябін; худож.-оформлювач Л.П. Вировець. – Харків: Фоліо, 2017. – 122 с.
  Кузьма Скрябін (справжнє ім’я Андрій Кузьменко) народився в місті Самбір Львівської області 17 серпня 1968 року. Закінчив музичну школу за класом фортепіано. У 1989 році записав першу пісню у складі музичної групи «Скрябін». З того часу став відомим як співак, автор музики і текстів багатьох десятків пісень, а також ще і як талановитий письменник. У видавництві «Фоліо» вийшли друком його книжки «Я, Побєда» і Берлін» (українською та російською) і «Я, Паштет і Армія». У повісті якнайкраще розкривається яскравий талант Кузьми з його іскрометним гумором, тонким ліризмом, чіткою громадянською позицією.

 Кідрук М.
   Любов і піраньї : роман / Макс Кідрук. – Харків : Книжковий Клуб «Клуб Сімейного Дозвілля», 2017. – 288 с.
   Будь-хто у своєму житті тікав від проблем. Але мало хто робив це буквально, покинувши всі непорозуміння з коханою та вирушивши у подорож Бразилією! Цього разу в Макса вперше не було плану подорожі, заброньованих костелів та квитків, а натомість була компанія київських «білих комірців», які вирішили, що зимова відпустка з фотополюванням на кайманів і піраній у Пантаналі більш екзотична, ніж пляжі Єгипту чи лижні траси Карпат. Тепер найбезлюдніша у світі та водночас сповнена життям волога савана щомиті насміхатиметься з офісної пихи та вражатиме горе-мандрівників зустрічами зі своїми екзотичними мешканцями.

Дереш Любко
 Спустошення. Роман – Львів : Видавництво Анетти Антонечко, 2017. – 376 с.
  Реставрація імперії і проект надлюдини, воля й обумовленість, герої креативного класу і нова Орда, що жене своїх коней із розверзлих надр свідомості. Спустошення шириться світом… Спекотний серпневий день. Троє чоловіків опиняються на одній лінії подій. Кожен здійснює відчайдушну спробу змінити власний сценарій, сценарій людей навколо, сценарій історії. Новий роман Любка Дереша «Спустошення» - про межу, з-за якої не повертаються .

Дяченки М. та С.
  Темний світ. Рівновага: роман / Марина та Сергій Дяченки; пер. з рос. О.Негребецького; худож.-оформлювач Н.С. Галавур.- Харків: Фоліо, 2017. – 283 с.
  Мене звуть Даша Лебедєва. Філфак МДУ, другий курс. Я безтолкова і загалом середнячок. Коли роздавали таланти, мене явно відтіснили кудись у кінець черги… До того, як усе це закрутилося, я гадки не мала, що срібний кулон, який дістався мені від батька, - потужний артефакт і з його допомогою можна бачити Тіней. Але про все по порядку. А почалася ця історія з того, що я померла…

Лейко С.
   Рейс. – Київ : Брайт Стар Паблішинг, 2017. – 432 с.
 В основу роману-трилера відомого письменника, автора світового бестселера «Аеропорт», покладено реальні події. Головний герой самостійно розслідує обставини загибелі його дружини й доньок, які летіли в «Боїнгу», збитому над Донбасом. Захопливий сюжет не відпускає уваги читача до останньої сторінки.


Немає коментарів:

Дописати коментар