Загальна кількість переглядів сторінки

вівторок, 13 березня 2018 р.

Ні, я жива! Я буду вічно жити! Я маю в серці те, що не вмирає!


 «Коли б треба було окреслити творчість Лесі Українки одним словом, – писав Максим Рильський, – то найвідповідніше слово було б – боротьба». З’явившись на рубежі двох століть і двох епох, ця творчість стала однією з вершин української літератури.
 Ім’я поетеси овіяне всенародною любов’ю. Це була людина виняткової мужності і принциповості, духовної краси і мистецького обдарування, її талант виявився у багатьох різновидах літературної праці – поезії, драматургії, прозі, літературній критиці і публитистиці, перекладацькій роботі і фольклористиці.
 Відкрити для себе Лесю Українку, ближче познайомитися з її творчою діяльністю до ЦРБ ім. А.Михайленка завітали учні 11-Б класу ЗОШ №1 (кл. керівник Замкова І.І.) на усний журнал «Ні, я жива! Я буду вічно жити! Я маю в серці те, що не вмирає!».
 З розповіді бібліотекаря Ольги Головні учні дізналися про геніальну українську поетесу, мужню жінку і прекрасну людину Лесю Українку. Про жінку з трагічною долею, яка увійшла в свідомість поколінь як символ незламності і боротьби. Учасники заходу з великим задоволенням декламували поезію письменниці та зачитували її вірші.
 Більш детально ознайомитися з творами Лесі Українки присутні мали змогу на  книжковій виставці «Жінка - Леся Українка».



Немає коментарів:

Дописати коментар