Загальна кількість переглядів сторінки

понеділок, 24 липня 2023 р.

Зроби до здоров’я крок

Сучасний світ відкриває перед нами великі можливості, ми поспішаємо жити, не замислюючись над тим, що здоров’я - одна з основних умов щастя людини. З метою виховання культури здоров’я та популяризації здорового способу життя у бібліотеці підготовлено книжкову виставку «Зроби до здоров’я крок», на якій представлено книги, які допомагають зрозуміти, що здоров’я людини залежить не тільки від лікувально-профілактичних заходів медичних закладів, а перш за все – від дбайливого ставлення людини до нього та вміння використовувати резервні сили свого організму та природні засоби. Бережіть себе і свій організм, радійте життю, набувайте хороших звичок, привчайте себе до активного і здорового способу життя і пам’ятайте, що Ваше здоров’я - у Ваших руках!

Немає коментарів:

Дописати коментар